sobota, 16 kwietnia 2022

Vintage bunny...

 Ostatnio będąc w Empiku natrafiłam na blind packi z króliczkami "I love bunnies" firmy topps.

Zdjęcie z Internetu:


Zakupiłam z ciekawości jeden i trafiłam na króliczka w jednym z moich ulubionych kolorków czyli miętowym :) Figurki są wykonane bardzo fajnie (futerko jest zamszowe), zaskoczyło mnie to, że są dość ciężkie :O Kojarzą mi się trochę z zabawkami vintage z lat 50, gdzie twarz zwierzaka była wykonana z plastiku lub innego tworzywa a reszta zabawki była pluszowa. Dlatego też dostała go moja mała brzydula Abelia :)

Przy okazji, jako że to królik i kojarzy się z Wielkanocą chciałabym Wam życzyć radosnych świąt mimo niepewnych i trudnych czasów. 







2 komentarze:

  1. Króliczek jest uroczy i na pewno jego kumple także sprawdzą się idealnie jako lalkowe maskotki, muszę na nie zapolować! Abelia na pewno jest zadowolona, dostawszy króliczka na Zajączka ;). Wesołych Poświąt, na przekór wszystkiemu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jako element dekoracji lalkowego pokoju. Szczęście z tym kolorem, miętowy jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń