niedziela, 2 października 2022

Marionette Victoria...

 Głowę Barbie Malibu zakupiłam od tej samej sprzedającej co lalkę Betty Teen. Kiedy tylko zobaczyłam ten mold od razu przyszedł mi do głowy konkretny pomysł, aby zrobić z niej marionetkę. Niestety po otrzymaniu główki okazało się, że żadne ciałko Barbie nie pasuje :/ Szyja była zbyt gruba w stosunku do tego jaki był otwór w główce Barbie Malibu :/ Już chciałam porzucić pomysł kiedy przyszło mi do głowy a może by tak wykorzystać ciałko lalki Monster High? Po przymiarce okazało się, że szyja pasuje i postanowiłam zakupić używaną Monsterkę. Padło na Cleo de Nile, bo miała odcień skóry zbliżony do panny Malibu (oczywiście odcień nie był identyczny ale różnica była dla mnie akceptowalna ;)). Tak wyglądała po zamianie główek z Cleo:



Przez moment myślałam czy by jednak nie zrezygnować z planu na stylizację i zostawić ją jako taką sexi pannę. Według mnie też wyglądała bardzo fajnie :) Jednak stwierdziłam, że nie wiem czy trafi mi się druga taka okazja żeby zakupić sama główkę, więc ostatecznie zrealizowałam swój zamysł :) A oto efekty:)






1 komentarz:

  1. Niesamowita transformacja! Wręcz nie pomyślałabym, że to ta sama lalka, taka mroczna się zrobiła... a szeroki, amerykański uśmiech nabrał zupełnie innego wyrazu ;)

    OdpowiedzUsuń