sobota, 31 grudnia 2022

Wednesday...

Ostatnio postanowiłam wystylizować moją Weigelę na Wednesday z Rodziny Addamsów. Jest to jedna z moich ulubionych postaci praktycznie w każdej odsłonie czy to w filmach czy animacji. Ostatnio furorę robi serial oparty głównie na tej postaci. Nie miałam okazji go jeszcze zobaczyć (cały czas widnieje na mojej liście do obejrzenia :P), ale już mnie denerwuje ta zajawka na jej taniec. Widziałam to już w tylu odsłonach, że aż można się porzygać =_= ... W każdym razie czytałam różne opinie o tym serialu (porównali nawet tą szkołę w serialu do Hogwardu dla pojebów :D), ale nie chce wyrabiać sobie opinii na podstawie tego co piszą lub mówią inne osoby. A czy ktoś z Was oglądał ten serial? Jakie mieliście wrażenia po obejrzeniu pierwszego sezonu?






2 komentarze:

  1. Twoja Wednesday wygląda ślicznie! O wiele lepiej niż ta serialowa. Obejrzałam pierwszy odcinek serialu i więcej nie zamierzam. Według mnie to taki współczesny gniot dla nastolatków. A szkoda, bo niby nazwisko Burtona zobowiązuje. W dodatku Gomez wygląda jak małpolud. A w internecie psychologowie już podają Wednesday jako przykład osoby ze spektrum autyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała stylizacja, doskonale dopasowana także do minki :). Serialu jeszcze nie oglądałam, ale także mam w planach. Jak wiele innych, wzdech...

    OdpowiedzUsuń