sobota, 18 listopada 2023

China girl...

 Od kiedy obejrzałam film "Oz: wielki i potężny" chciałam mieć kiedyś w swojej kolekcji lalkową bohaterkę z tego filmu a mianowicie China girl. Film wszedł do kin 2013 roku i od tego momentu chęć kupna tej lalki co jakiś czas wracała, jednak była dostępna jedynie do kupienia z zagranicy (głównie ze Stanów Zjednoczonych). Zarówno cena jak i koszty przesyłki skutecznie zniechęcały mnie od zakupu. Jednak jakiś czas temu przeglądając Allegro natrafiłam na aukcję właśnie z tą lalką i jako że odchodziła konieczność zapłacenia horrendalnej kwoty za przesyłkę i cło, nie musiałam się długo zastanawiać nad zakupem :) 

Ok to zanim przejdę już do opisu samej lalki kilka fotek z arrivala :)







Muszę przyznać, że już w firmowej wersji lalka zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Jest leciutka wykonana z plastiku, ale bardzo fajnie imituje porcelanę. Nawet malunek twarzy był bardzo dobry, rozważałam czy by go nie zostawić, ale jednak ostatecznie lalka została przeze mnie przemalowana :) Co jednak bardzo mnie rozczarowało to sukienka. Chyba jeszcze nigdy nie widziałam tak sztucznego i plastikowego materiału jak ten użyty w jej firmowej sukience. Serio nie można było użyć do tego celu bawełny :/? To była pierwsza rzecz, której pozbyłam się bardzo szybko z lalki. Przy okazji robiąc fotkę jak wygląda ciałko pod sukienką :) Co mnie zdziwiło to to jak ma malutkie stópki, trochę nieproporcjonalne w stosunku do reszty ciałka oraz fakt, że butki są namalowane na stópkach. 
China doll u mnie nazwana Lilium otrzymala nowy makeup oraz sukienkę. Według mnie teraz jest ona perfekcyjna :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz