niedziela, 31 grudnia 2023

Doll calendar 2024

 Od 2013 co roku mam wydrukowany ścienny kalendarz A3 z lalkami :) Wcześniej były to lalki z forum BJDream, jednak ze względu na odpływ ludzi z form na rzecz mediów społecznościowych nie ma tam aż takiej społeczności aby było dla kogo organizować comiesięczne wybieranie najlepszego zdjęcia do kalendarza. Dlatego też w tym roku zaniechaliśmy tej inicjatywy. Jednak to nie oznaczało, że teraz już nie będę miała kalendarza :) Mam masę swoich lalek i zdjęć aby przygotować takich kalendarzy z 10 :D Aczkolwiek w tym roku było to zadanie znacznie trudniejsze, bo wcześniej były już wybrane zdjęcia i należało jedynie przedstawić je w ładnej formie graficznej. Teraz trzeba było jeszcze wybrać najlepsze swoje fotki co okazało się nadzwyczaj trudne ;) Dodatkowa zmiana jaka zaszła w tym roku to także to, że kalendarz nie zawiera jedynie lalek BJD ale także inne moje lalki, bo jak się okazuje BJD to teraz jedynie z 1/3 mojej kolekcji (kiedy się ta cała reszta tak rozrosła nie wiem :P)

Poniżej prezentuje Wam kilka kart z tego kalendarza :)









2 komentarze:

  1. Cudowny kalendarz! Szczególnie zachwyca mnie styczeń i listopad 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój kalendarz jest wspaniały! Gdyby znalazł się w sprzedaży, z przyjemnością bym sobie takie sprawiła. Twoje zdjęcia uświadamiają, jak bardzo różne (pod każdym względem!) mogą być lalki, a jednocześnie wszystkie prezentują się w Twoim obiektywnie niezwykle pięknie.

    OdpowiedzUsuń