niedziela, 27 lutego 2022

Together with Ukraine...

 Mimo iż mam inne rzeczy do pokazania na blogu (zdjęcia BJD szczurka Pixie i moje pierwsze podejście do carvingu Blythe) ostatnie wydarzenia sprawiają, że nie mam ochoty ich postować :( Zresztą w obliczu wojny jak cokolwiek innego może być istotne? Wiem, że trzeba żyć dalej, ale nie umiem odseparować się od tego co dzieje się na Ukrainie. Nie umiem nawet wyobrazić sobie tragedii ludzi, którzy mieszkają w Polsce a tam została ich rodzina lub są zmuszeni uciekać ze swojego kraju, aby ratować życie. Nikt nie powinien doświadczać tak traumatycznych przeżyć. Jestem także przerażona możliwością wybuchu konfliktu w całej Europie i na świecie. Skoro Rosja może napaść na Ukrainę bez żadnej przyczyny to wszystko jest niestety możliwe, łącznie z wojną nuklearną, w której nikt nie wygra.

Moja pierwsza Blythe pochodzi od artystki z Ukrainy mieszkającej w Kijowie - MoriteraShop. Niech będzie ona symbolem mojej solidarności z Ukrainą. Mam nadzieję, że wojna szybko się zakończy a Ukraina obroni swoją suwerenność.



1 komentarz: