czwartek, 17 lutego 2022

Oreo with Oreo...

 Dzisiaj wypada Dzień Kota a to dobrze się składa, bo miałam wcześniej przygotowaną sesję z Oreo :)

Jakiś czas temu zakupiłam ciasteczka mini Oreo z myślą o tej sesji. W sumie w głowie miałam głównie trzy pierwsze ujęcia, ale potem zrobiłam mu także fotki w dioramie z ciasteczkami ;) Nie planowałam także, że zdjęcia będą czarno-białe, ale podczas obróbki okazało się, że Oreo lepiej komponuje się z ciasteczkami w monochromatycznej kolorystyce. No i oczywiście nie muszę wspominać, że miłym zakończeniem sesji była możliwość konsumpcji wszystkich Oreo mniam:)












3 komentarze:

  1. Jaki on jest absolutnie prześliczny!! Zdjęcia w ciasteczkach rzuciły mnie na kolana, poziom cukru w cukrze jest niebotyczny i to nie same ciastka są jego źródłem :D! Przeuroczy kociamber, a makijaż pyszczka i dobór oczek są po prostu mistrzowskie! Trzecie i przedostatnie zdjęcie to moi faworyci, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomysł na sesję i niesamowite wykonanie! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MIAU mnostwo frajdy z sesji🐈

    OdpowiedzUsuń