czwartek, 24 marca 2022

Pure souls...

 Na początek przypominam o aukcji charytatywnej mojego customu Barbie, która kończy się jutro czyli w piątek po godz. 23 ;) Zapraszam do licytacji!

Jakiś czas temu spróbowałam swoich sił w pokazaniu lewitacji na zdjęciu. Zasada jest prosta. Wystarczy wykonać dwa zdjęcia, jedno "lewitującego" przedmiotu czy osoby a drugie tła z zachowaniem takiej samej ekspozycji. Potem należy usunąć w postprodukcji przedmiot, na którym się lewituje wykorzystując zdjęcie tła (najlepiej zrobić to za pomocą Masek w programie graficznym). W celu zrobienia lewitujących fotek wybrałam się w plener, jednak słońca miałam aż w nadmiarze i w efekcie większość zdjęć wyszła z "przepalonym" tłem. Mimo wszystko postanowiłam je obrobić w Photoshopie. W efekcie wyszło mi zdjęcie, które w mojej interpretacji pokazuje, że gdy świat płonie z powodu wojny to niewinni cywile w tym kobiety, dzieci, starcy są w znacznym stopniu jej głównymi ofiarami.


No i znowu temat wojny... Obiecuję, że kolejny wpis nie będzie już związany z tym tematem. Postaram się o coś bardziej optymistycznego ;)

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcie i niezwykle wymowne. A tę technikę robienia zdjęć koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak, to fotografia
    do wielu interpretacji...

    OdpowiedzUsuń