niedziela, 10 kwietnia 2022

Bride to be Barbie...

Bardzo lubię robić handmadowe gifty. Dlatego postanowiłam zrobić customową Barbie z okazji wieczoru panieńskiego dla mojej dobrej znajomej z pracy, która niedługo wychodzi za mąż. Ania także jest kolekcjonerką lalek, głównie Barbie i Tonner, więc stwierdziłam, że na pewno ucieszy się z takiego prezentu :) Jest to również pierwsza przeze mnie stworzona Barbie z zamkniętymi oczami i doklejonymi białymi rzęskami.







A tak z pobocznych historii to żadna kwiaciarnia nie chciała mi sprzedać samej gipsówki (to te białe kwiatki na zdjęciach ;)) Odwiedziłam trzy i w każdej dostałam odpowiedź że nie mają lub potrzebują je do dekoracji bukietów :/ W końcu chcąc nie chcą musiałam zakupić całą wiązankę heh...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz