poniedziałek, 4 kwietnia 2022

LOL Ice sk8er - Snowflake

 Jakiś czas temu kupiłam kolejną LOL. Tym razem wybór padł na LOL Ide sk8er. Spodobała mi się jej stylizacja i to że ma łyżwy :)

Tak wygląda oryginalnie (zdjęcia z netu):


I cały zestaw:


O ile na zdjęciach promo ubranko wygląda fajnie to niestety na żywo okazało się bardzo kiepsko pomalowane (albo ja trafiłam na taki egzemplarz :/). Także poza przemalowaniem twarzy, zmieniłam kolorystkę całego stroju. Dorobiłam jej także ząbki i kokardę na włosach :)

Jako że ostatnio mieliśmy nagły come back zimy to moja łyżwiarka dobrze się wpasowała w obecną pogodową aurę ;)





2 komentarze:

  1. też lubię łyżwy - również u lalek!!!
    podobają mi się oczyska w stylu anime

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Od razu łyżwiarka zyskała na żywotności :). No i odstawiła wreszcie smoczek ;)

    OdpowiedzUsuń