piątek, 24 czerwca 2022

Second IG account...

 Jeszcze małe ogłoszenie. Tak jak przez wiele lat nie miałam żadnych social mediów to teraz postanowiłam założyć drugie konto na Instagramie :)


instagram.com/eloe.dollmistress.darkside


Postanowiłam rozdzielić pokazywanie zdjęć na lalki nazwijmy je normalne i na te bardziej mroczne i horrorowate. Stwierdziłam, że na jednym koncie ten dysonans byłby chyba za duży, że w jednym poście słodka lolitka w drugim lekko trupia panna :P Dlatego też jeżeli lubicie nieco bardziej straszne lalki to zapraszam na moje drugie konto :)




3 komentarze:

  1. Pomysl super, komu pasuja ite klimaty
    odwiedzi okolice lęków i cienia...
    ja jednak pozostane w strefie światła 🔥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z tych bardziej światłolubnych jestem, ale i na drugie konto zajrzę z ciekawością ( i pewną taką nieśmiałością 😉)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądnę od czasu do czasu, ale tylko w blasku dnia xD

    OdpowiedzUsuń