piątek, 24 czerwca 2022

Meeting of the lovers...

 W niedzielę dwa tygodnie temu obudziłam się wyjątkowo wcześnie, bo ok 7 i nie mogłam zasnąć (a ja nie należę do rannych ptaszków, wręcz przeciwnie, a weekendy to już odsypiam cały tydzień pracy do oporu :P). Postanowiłam jednak wykorzystać te sposobność i wybrać się na sesję z lalkami w centrum miasta. Oczywiście unikam centrum jak tylko mogę, bo jednak nie chce stać się mimowolną atrakcją ciekawskich ludzi. Jednak w niedzielę o tej porze miasto nawet w centrum jest praktycznie puste. Zabrałam ze sobą Mei i nowo przerobionego chłopaka z BTS, którego nazwałam Hwan. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego jaki uzyskałam. Po zmyciu makijażu jego mold okazał się na prawdę świetny. Te firmowe makijaże Mattela jednak sporo odbierają im urody.Praktycznie zaraz po jego przerobieniu zachciało mi się kolejnego chłopaka i wtedy powstała hybryda z panem koczkiem :) Zaraz będę miała cały zespół chłopów z BTS XD

Ok a teraz może kilka słów o tej parce :) Poznali się na jednym z castingów w wytwórni dla osób, które chciały by zaistnieć w koreańskim świecie muzyki. Niestety obojgu się tam nie powiodło, ale dobrze im się rozmawiało, więc wymienili się numerami telefonów i zaczęli ze sobą regularnie korespondować. Po dość długim etapie takiej znajomości postanowili spróbować jako para. W między czasie nadal oboje próbowali swoich sił w innych castingach i okazało się że Hwan został przyjęty jako trainee do jednej z większych wytwórni. W tym momencie ich spotkania stały się dość sporadyczne, ze względu na napięty grafik (szkoła i treningi). Dlatego też każde ich spotkanie jest bardzo cenne. Już nie wspominając o tym że nagina zasady, bo jako trainee i ewentualna przyszła gwiazda powinna się skupić na karierze a nie na związkach. 
















4 komentarze:

  1. Przepięknie przemalowane lalki i cudowne zdjęcia. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pannicca rozpala wyobraźnię!
    Chłopak świetny teeez 🌙🌙🌙

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna para! Twoje repainty są po prostu niewiarygodne! Oboje są tak piękni, że sukces w show biznesie mają zagwarantowany! Może nawet kiedyś wystąpią w duecie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat zdjęć rewelacyjny. A ja jak zobaczyłam tą przemalowaną parę, to padłam z wrażenia. Coś pięknego! *_*

    OdpowiedzUsuń