piątek, 5 sierpnia 2022

Blind box bjd...

 Mam słabość do wszelkiego rodzaju blind boxów. A gdy na Instagramie wypatrzyłam na jednym z kont boxy z lalkami na ciałkach Obitsu11 to nie mogłam się im oprzeć :) Zwłaszcza, że wszystkie lalki są naprawdę urocze! Dlatego którąkolwiek bym trafiła byłbym zadowolona. Oczywiście miałam swoje favy :P


Zakupiłam jeden blind box na Alliexpress i czekałam około dwóch tygodni na przesyłkę.

A potem uwieczniłam otwieranie boxa :)



Dostałam jedną z moich faworytek :D !!! Ale byłam hapi :)

Potem jeszcze się załapała na szybką sesyjkę ;)



Prawda, że urocza :D? Nazwałam ją Unikuma :) Ogólnie odkryłam, że poza takimi ślicznymi lalkami na Alliexpress mają mnóstwo cudownych figurek w blind boxach *_* Tylko czemu dolar jest teraz tak cholernie drogi T______T...


2 komentarze:

  1. Jest naprawdę słodziutka ^_^ Niestety, dolar oszalał... Ech...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję idealnego trafienia! Ja mam konkursowy brak szczęścia we wszystkim, co wymaga losowania, więc nawet się do blind boxów nie zbliżam :D. Dziewuszka jest prześliczna! I od razu dostała od Ciebie misia w idealnym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń