poniedziałek, 2 stycznia 2023

New year 2023 :)

 Witam  wszystkich w nowym roku :) Mam nadzieję, że Sylwester i Nowy rok minął Wam bez kaca :D U mnie Sylwester minął mi na graniu na Amidze z moim narzeczonym a nowy rok spędziłam w pidżamie oglądając 4 sezon Archiwum X :P A dzisiaj dzień przejściowy aby nastawić się na powrót do pracy i wstawania przed 6 rano :D

Jakieś postanowienia noworoczne? Ja zazwyczaj ich nie robię chociaż w tym roku planuję wrócić do regularnych ćwiczeń co by dopomóc trochę mojemu kręgosłupowi :) Karnet już wykupiony, jedynie (albo aż) trzeba zacząć chodzić na zajęcia :D

Za to Oreo świetnie się bawił nawet jak impreza Sylwestrowa się zakończyła :D




2 komentarze:

  1. Uwielbiam tego kitku! Mam kilka postanowień noworocznych, ale zobaczymy co z nich wyjdzie, bo raczej rzadko cokolwiek mi wychodzi z takich planów :D Uściski. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oreo rozrabia jak zawsze i jak zawsze jest przy tym nieznośnie słodki :)! Ogromnie podoba mi się Twój sposób spędzania zarówno Sylwestra, jak i Nowego Roku. U mnie też było granie, tylko konsola inna ;). Wspaniałego roku 2023!

    OdpowiedzUsuń