sobota, 1 kwietnia 2023

New blind boxes dolls...

 Pod koniec stycznia zamówiłam dwa boxy z lalkami od Penny's box tym razem z serii Dreamlike Tea Party i School Hounting. Te małe lalki są bardzo uzależniające, zaczęło się od jednej a obecnie mam ich już cztery :P (każda z innej serii blind boxów). Jeżeli chodzi o box z Hounting school to tutaj miałam swoje typy jakie najbardziej chciałabym dostać:


Natomiast z serii Dreamlike Tea Party wszystkie lalki mnie zauroczyły *_* Ale jeżeli miałabym wybrać moje trzy naj to były by te zaznaczone poniżej:

A oto co dostałam z moich blind boxów :D

Yey dostałam jednego z moich favów :D

I razem :D

Obie są niezwykle urocze :D Co prawda panna króliczka nie była może moim favem, ale dużo zyskała na żywo :) Może nie za bardzo podobały mi się jej oczka, więc tego samego dnia ją przemalowałam (ale to pokażę ją w następnym wpisie ;)).Co do panny jednorożec to stylizacja i wykonanie super. Jedyne co nieco mi przeszkadza to kolor jej skóry, który ma sporo podtonów czerwonych, który nadają nieco dziwny odcień.

2 komentarze:

  1. Trafiła ci się panna, która byłaby moim typem - królisia :) Ale trzeba przyznać, że wszystkie są mega kawaii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne panny, sto procent słodyczy!😍

    OdpowiedzUsuń