sobota, 1 kwietnia 2023

New pastel Barbie...

 Zdjęcie powstało przy okazji tłustego czwartku (taaa kiedy to było :P) i przy okazji zaprezentowałam moją nową pastelową Barbie, której nadałam imię Momo :) To znaczy sama lalka nie jest nowa. To jest Barbie z serii Cutie Reveal a dokładnie panna króliczka, która przybyła do mnie w maju 2022 :P Jak widać zmieniła znacznie swój image (nowe włosy, makeup i stylizacja). W obecnym wydaniu przypomina mi nieco dziewczynę w stylu gyaru (który oczywście ma wiele podstyli ale chodzi o ogólny look szczególnie jeżeli chodzi o makijaż :)




1 komentarz:

  1. Świetna stylizacja! Odcień skóry jak u prawdziwej gyaru. :) A te pastelowe włosy i ciuszki równie dobrze pasowałyby do stylu neo decora. Kiedyś bardzo lubiłam styl hime gyaru, teraz wolę dolly kei, fairy kei i pastel goth - oczywiście w wydaniu moich lalek. :)

    OdpowiedzUsuń