niedziela, 20 sierpnia 2023

Totally pink...

 Do zrobienia tej sesji zainspirował mnie motyw przewodni #monday4dolls na Instagramie TOTALLY PINK.  Akurat byłam przed seansem Barbie the Movie, ale zamiast wybrać jedną z moich Barbie i wsadzić ją w różową stylizację postanowiłam wziąć mojego Kena Hwana. Dodatkowo w połowie lipca przyszła fala upałów, więc wyszła sesja z lodem :P




A tutaj druga stylizacja z lizakiem i fryzurze, w której przypomina mi Chibi Moon z Czarodziejki z Księżyca :P




3 komentarze:

  1. Jest doskonale piękny w tych różowosciach, jestem nim zachwycona! ❤️❤️❤️ cudną ma twarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napatrzeć się nie mogę, jak jest obłędnie pomalowany....

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodycz w dwustu procentach! Hwan co prawda preferuje inne słodkości, ale od razu przyszła mi do głowy wata cukrowa :). No i sam główny bohater sesji to też słodziak, jakich mało :)

    OdpowiedzUsuń