niedziela, 20 sierpnia 2023

Lycoris...

 Sumire (Lullaby Misao) jest drugą lalką od DoDollsDream którą posiadam, tylko ta jest w rozmiarze MSD. Już podczas kupowania miałam obmyśloną dla niej stylizację. Miała ona być połączeniem kwiatu lycorisu oraz lalki kokeshi. W głównej mierze będzie występować w kimonach, ale nie tylko :) Nie chciała bym aby została ona lalką jednej stylizacji (chociaż w obecnym wydaniu bardzo mi się podoba :)) i pewnie będę z nią eksperymentować :) A tymczasem poznajcie moją Sumire w pełnej stylizacji :) Kwiat lycorisu, który trzyma wykonałam już kilka lat temu do sesji Karin, ale teraz idealnie się nadał jako dopełnienie wyglądu mojej lycorisowej panny :)









Tutaj to samo zdjęcie w wydaniu vintage :)

I mały Photoshoping Sumire na polu Lycorisów :) Niestety u nas nie uświadczy się takiego widoku. Będąc w Japonii także nie miałam okazji zobaczyć tych kwiatów w większej ilości a jedynie na kwietnikach w Kioto.



4 komentarze:

  1. Ta lalka to dzieło sztuki. Wszystko mi się w niej podoba! Ma cudowną twarz, włosy, kimono, stylizację... Jest aż nierealnie piękna ... A zdjęcia to osobne dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca. Miru już wszystko napisała, ja tylko przytaknę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sesja! Jak z baśni. I podziwiam talent do tworzenia egzotycznych kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki mandze, anime i grom nabawiłam się traumy na tle tego kwiatu (zawsze, ale to zawsze zwiastuje jakieś nieszczęście), ale wygląda niezwykle pięknie, tak samo, jak Sumire. Kolory sesji są po prostu niesamowite, nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń