sobota, 18 listopada 2023

Barbie gothic lolita...

 Pomysł aby do mojej kolekcji Barbie dołączyła panna w stylu gothic lolity pojawił się już dawno. Mattel nie produkuje lalek w takiej stylistyce nawet limitowanych a szkoda, bo jest to według mnie nie wykorzystana nisza. Trochę trwało zanim ukończyłam stylizację, bo musiałam poczekać na ciuszki dla niej a w między czasie robiłam perukę i makijaż. Kiedy ukończyłam stylizację na sesje wybrałam się na cmentarz (czy już pisałam kiedyś że to moja ulubiona miejscówka do lalkowych zdjęć :)?) Jak Wam się podoba taka mroczna panna :)? Nadałam jej imię Hotaru ;)







3 komentarze:

  1. Ale super! Uwielbiam styl gothic lolita. Barbiowa lolita wyszła niesamowicie elegancko. Ona chyba ubiera się w Moi-meme-Moitie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja Hotaru jest obłędnie piękna. Uwielbiam lolicie ciuszki, bez względu na przynależność gatunkową, ale te mroczne, gotyckie mają dodatkowy pazurek. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo artystyczne fotografie. Ogromnie podoba mi się wystylizowanie tej laluszki. CUDO!

    OdpowiedzUsuń