niedziela, 31 grudnia 2023

15th Anniversary...

 7 listopada minęło mi 15 lat od kiedy kolekcjonuje lalki :) Jest to data umowna, bo liczę od momentu kiedy przybyła do mnie moja pierwsza lalka BJD, natomiast około pół roku wcześniej zaczęłam się interesować tym tematem i robić reasearch po sieci gdzie takie cuda można kupić :)

W trakcie tych 15 lat uzbierało mi się 112 lalek... Nie spodziewałam się, że dobiję do takiej trzy cyfrowej liczby. Oczywiście to nie są tylko lalki BJD, liczę w tym wszystkie moje lalki:

  • BJD - 33
  • Barbie - 26
  • Monster High - 10
  • LOL - 9
  • Porcelanki - 8
  • EAH - 3
  • Blythe - 3
  • Inne - 20
W ramach celebracji tej okrągłej rocznicy zakupiłam lalkę, która będzie moją małą Ja :) Od stycznia noszę aparat stały na zębach. Wtedy też zrodziła mi się myśl, aby zakupić uśmiechniętą lalkę, która będzie nosić aparat. Potem powstał pomysł aby połączyć to ze stworzeniem mojego lalkowego odpowiednika :) Nigdy nie rozważałam aby mieć lalkową wersje siebie, jednak patrząc po zdjęciach owner plus mini me powzięłam postanowienie aby także wystylizować w ten sposób lalkę :)
Nazwałam ją Amanda, bo tak moja mam chciała mi dać na imię (chyba jednak preferuje zwykłe imię Aneta :D Dzięki babciu za odwiedzenie mojej mamy od pierwotnego pomysłu XD).





A teraz 5 minut dla mojej lalkowej wersji :D








2 komentarze:

  1. Gratuluję rocznicy! I wspaniałej kolekcji lalek. :) Jesteście cudne obie, a imiona podobają mi się oba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję fantastycznej kolekcji! I przepięknej lalkowej sobowtórki, wyglądacie niesamowicie razem :)! Pastelowe klimaty pasują Wam obu i nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń