niedziela, 31 grudnia 2023

Doll for a doll...

 Czasami zastanawiam się czy moje kolekcjonowanie nie poszło już za daleko skoro zaczynam kupować lalki dla lalek XD ...

Petite Blythe od LittlePetShop wypatrzyłam na Allegro zupełnym przypadkiem. Jako że kosztowała grosze zakupiłam ją z myślą o przerobieniu jej na lalkę dla mojej Orchis. Tak wyglądała gdy do mnie przybyła:


Lalka ma zmienione prawie wszystko po mojej customizacji (poza oczkami i rzęsami, których bałam się tykać tak aby ich nie zniszczyć, bo podobał mi się miętowy kolor). 



I jeszcze zdjęcia ze swoją ownerką Orchis :)




2 komentarze:

  1. Cóż, to chyba dość naturalne ... skoro my mamy lalki, dlaczego one nie mają mieć swoich własnych laleczek? 😉 Śliczny maluch powstał!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie nawet lalki dla lalek wyglądają obłędnie! Oryginału bym nie ruszyła, ale Twoja wersja od razu wzbudza lalkowej chcieja :). Niech Orchis jej dobrze pilnuje, takich jak ja może być więcej ;)!

    OdpowiedzUsuń