poniedziałek, 11 marca 2024

New DoDollsDream girl...

 W połowie lutego przybyła do mnie zamówiona pół roku temu lalka z nowej serii DoDollsDream - Miss Marionettes. Są to lalki wielkości SD (około 60 cm) a wybrałam mold Charlotty w kolorze Woodland Echo. 

Panna spełniła wszystkie moje oczekiwania :D Ma piękną rzeźbę ciałka ^_^ Kolor żywicy jest cudny, taka kawa z niewielką ilością mleka :) Jest on dość ciemny i intensywny, obecnie jest to żywiczna lalka o najciemniejszym odcieniu skóry. Trochę obawiam się czy Mr super clear się sprawdzi do wykonania jej makeupu, aaaale tym będę się martwić jak już dojdę do etapu makijażu :) Ciałko jest dość masywne, trochę ciężkie (chociaż Volksy chyba ważą podobnie :P), ale mimo to jest bardzo stabilne i pięknie pozuje. Mówiąc krótko jest nią zachwycona i kropka *__*

Nadałam jej imię Gleditsia (myślę, że będzie ono pasowało do jej postaci jak już zaprezentuję ją w pełnym wydaniu :)). 

To teraz jeszcze szybka relacja z arrivala mojej nowej lalki :)



Lalka była zapakowana w śliczny śpiworek z logiem DDD, który może służyć także jako carrier to przenoszenia żywicy :)

 A oto i ona =^.^= Trochę zawstydzona ...
To dałam jej kokardę co by nie była taka całkiem naga ;)

I jeszcze dwie szybkie fotki w randomowym wigu i oczkach (z czego te patrzałki ,które jej założyłam bardzo mi się w nich podoba ;)może je przytuli na stałe ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz