poniedziałek, 11 marca 2024

New Ken ...

 Główka od Kena Fashionistas 154 została mi po tym jak został dawcą ciałka dla innego przedstawiciela mojego Kenowego stadka :) Te plastikowe, fioletowe włosy nie były tym co lubię u lalek, ale postanowiłam je przemalować, nadać im światłocień i spróbować coś wyciągnąć z tego Kena, bo twarz miała potencjał ;) Główkę przemalowałam już jakiś czas temu i efekt mnie zadowolił. Próbowałam mu znaleźć inne ciałko niż jego defaultowe bez ruchomych jointów, ale niestety nic nie pasowało kolorystycznie lub proporcjami (nie chciałam aby był zbyt umięśniony, w końcu to miał być eteryczny Koreańczyk) i ostatecznie stanęło na jego Fashionistasowym ciałku. Tak wyglądał w wydaniu firmowym:


Nazywa się Joon i dołączył on do grona moich k-popowych gwiazdek ;)





Stojąc na komodzie zajął miejsce niedaleko Hwana i tak jakoś przyszło mi do głowy, żeby pokazać ich razem :P Uwaga kontent BOYxBOY dla tych, którzy nie przepadają z takimi treściami, mogą sobie odpuścić dalsze przeglądanie tego posta :P











1 komentarz:

  1. Joon wyszedł ci świetnie. Ja też nie lubię za bardzo umięśnionych ciał zarówno w realu, jak i w lalkowym świecie. Taki Kim Myung-soo moim zdaniem przypakował za bardzo. Strój Joona skojarzył mi się za to bardziej z kostiumem łyżwiarza figurowego niż k-popowego idola. :) Razem z Hwanem tworzą uroczą parę. :)

    OdpowiedzUsuń