niedziela, 4 sierpnia 2024

Eloe repaints...

 Postanowiłam nieco przerzedzić moją kolekcję i sprzedać kilka repaintów moich Barbie, abym miałam miejsce na nowe, piękne lalki :)  Można je także znaleźć na moim Instagramie, jednak jeżeli ktoś nie ma IG to może napisać do mnie tutaj :) W Polsce wysyłka do wybranego paczkomatu jest za darmo :) 

Na sprzedaż są tylko same głowy lalek, ciałka, ubrania, akcesoria itd. nie są na sprzedaż. Makijaże wykonywane są za pomocą pasteli i farb akrylowych oraz zabezpieczone są Mr Super Clear. Nie zaleca się rozgrzewania główki suszarką bądź wrzątkiem aby osadzić głowę na ciałku, gdyż może to uszkodzić powierzchnię makijażu. Zaleca się także aby główkę montować w rękawiczkach, ponieważ brud na rękach może zostawić zanieczyszczenia na twarzy lalki a pomalowane paznokcie mogą zarysować makijaż.


1. Głowa Barbie Signature Looks Petite - 50$




2. Głowa Fashionistas Ken 74- 50$




3. Głowa Barbie tenis HKT73- 50$








1 komentarz:

  1. Ile cudeniek! Mnie też przydałoby się lekkie odchudzenie kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń