piątek, 2 sierpnia 2024

New cutie...

Lalkę Rainbow high Gabriellę Icely zakupiłam na charytatywnej licytacji Szlachetnej Paczki, która była organizowana w mojej firmie w celu zbiórki funduszy na spełnienie marzeń wybranej rodziny. Nie planowałam wchodzić w kolejną serię lalek (mimo że od dłuższego czasu lalki RH bardzo kusiły, oj bardzo :P), jednak skoro cel był szczytny a ja mogłam stać się posiadaczką mojej pierwszej RH to postanowiłam ją przygarnąć do mojej lalkowej gromadki :) Była to dokładnie ta panna (wersja biedniejsza, bo ciałko nie ma ruchomych stawów):


Wylicytowałam ją w myślą o customizacji. Oglądając filmiki na YT z procesu przerabiania lalek RH wiedziałam, że jest to dość drastyczny proces (przy założeniu że chcemy zmienić jej oczy) i wymaga otworzenia jej główki. Trzeba dokonać trepanacji czaszki aby dobrać się do slotów na oczy, które muszą zostać usunięte jeżeli chcemy włożyć inne oczka niż jej defaultowe. Postanowiłam zachować oryginalną kolorystykę błękitów i połączyć go z bielą. W nowym wydaniu jest wg mnie bardziej urocza i słodka :) Nazwałam ją Lily :D A  jak Wam się podoba :)?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz