wtorek, 15 października 2024

I'm attending #dollmeetsGdansk

 W połowie lipca zdecydowałam się wziąć udział w meecie lalkowym organizowanym w Gdańsku przez @bella_belladoll oraz @paperinadoll. Impulsem do dokonania wyboru była wiadomość o tym, że zostało ostatnich 5 miejsc. O ile wcześniej nie byłam jakoś szczególnie przekonana (wiadomo pojawiło się wiele wątpliwości kiedy jedzie się samemu i nikogo z uczestników nie zna się osobiście poza ich aktywnością na IG ;)), jednak czasami potrafię szybko podejmować decyzję :D Dzisiaj już wiem (bo już w sumie jestem po tym wydarzeniu ;)), że moje obawy nie miały uzasadnienia i cieszę się, że wtedy zdecydowałam się na ten krok ;)




2 komentarze:

  1. Cieszę się, że zdecydowałaś się pojechać do Gdańska na lalkowanie 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że kiedy jechałam na mojego pierwszego meeta, miałam dokładnie te same obawy (wtedy wszystkie uczestniczki znałam wyłącznie z Pingera) :D! Wygląda na to, że bawiłaś się fantastycznie i warto było się wybrać!

    OdpowiedzUsuń