niedziela, 13 lutego 2022

LE LOL Mgae cares new stylization...

 Limitkę LOL posiadam od kwietnia 2021, jednak dopiero w ten weekend z racji ładnej, słonecznej pogody udało mi się ją wystylizować. Wykorzystałam także ostatnie promienie słońca, żeby zrobić kilka fotek i zaprezentować ją w nowej odsłonie. 

Zanim pokażę najnowsze zdjęcia jeszcze przypomnienie jak wyglądała owa limitka LOL Mgae cares (zdjęcie firmowe i moja fotka robiona kwietniu 2021):




Ktoś może zapytać po co kupować limitkę skoro i tak ją przemaluje. Jeżeli ktoś zbiera lalki bez ich customizowania to tak mogę się zgodzić, że takie działanie byłoby niedorzeczne. Natomiast ja kupiłam tą konkretną LOL, gdyż chciałam mieć w kolekcji lalkę z fryzurą w kształcie kokardy. A jako że zazwyczaj lalki LOL są losowe a tutaj mam gwarantowane, że będzie to ta konkretna lalka to zdecydowałam się na zakup ;) Zresztą sama stylizacja firmowa nie urzekła mnie na tyle, aby mieć skrupuły, że zostanie ona zmieniona. 

Ok to nie przedłużając teraz już zdjęcia ;) Jak widać sporo się zmieniło. Tym razem z pomocą epoxy dorobiłam jej ząbki oraz wkleiłam rzęsy, które dodają uroku jej wielkim oczkom :) 





I wszystkie moja LOL razem w kolejności chronologicznej (od prawej pierwsza wystylizowana lalka LOL). Jak widać tutaj trzymam się stylu uroczych i pastelowych dziewuszek i raczej nie zamierzam tego zmieniać ;)



1 komentarz: