czwartek, 16 czerwca 2022

Doll photography book..

 Niedawno zakupiłam poprzez Instagrama książkę "Doll photography book" wydaną przez @bella_belladoll. W zestawie otrzymujemy pełnowymiarową książkę oraz jej lalkową wersję (co prawda mała wersja nie jest w formie książki i nie da się jej przeglądać a według mnie w tej skali byłoby to spokojnie wykonalne ;)). Sama książka jest bardzo ładnie wydana, opisy są w języku angielskim (to akurat nie jest dla mnie problemem)  i zawierają wskazówki jak można uzyskać dany efekt czy ujęcie podczas robienia zdjęć. Jeszcze nie zagłębiałam się w treść i na razie stanęło na przeglądaniu zdjęć, więc nie jestem w stanie merytorycznie ocenić czy treść jest pomocna :)  Jednak mimo że od 2008 r. robię zdjęcia lalkom i mam swoje sposoby jak poradzić sobie z niektórymi ujęciami (ale nie oszukujmy się nie robię karkołomnych ujęć z lalkami BJD, bo kiedy lalka leci na pysk modlisz się tylko aby nic jej odpadło >.>) to warto zawsze zobaczyć jak robią to inni i zainspirować się ich rozwiązaniem :)





3 komentarze:

  1. Oj, coraz bardziej mnie ta pozycja kusi 😊! Twoja panna znakomicie ją reklamuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka ma dla mnie bardzo duże znaczenie, bo sporo w niej moich ubranek, zaczynając od spodni, które widać na okładce. ;) Jej zawartość zaś jest bardzo ciekawa, myślę, że znajdziesz coś dla siebie. :)
    Zachwyciła mnie ta panienka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona fotografiami
    Pannica i ksiazki to smakowite trio❤️

    OdpowiedzUsuń