poniedziałek, 31 października 2022

New Asian Barbie...

 Niedawno do mojej Barbiowej gromadki dołączyła kolejna Azjatka :D (chyba mam słabość do tego typu moldów :P). Tym razem wypatrzyłam w Smyku Barbie Fashionistas 127. Tak wyglądała (zdjęcie z netu):



 Defaultowo miała ciałko curvy, jednak ja chciałam ją bardziej mobilną i zakupiłam w tym celu lalkę Made to move azjatkę w fioletowym stroju.  Po zamianie ciał, repaintcie i zrobieniu wiga mogę Wam zaprezentować efekty :D Nazwałam ją Mika :)








3 komentarze:

  1. Zupełnie inna lalka! Toż to czary! :) Ona tak powinna wyglądać od początku. Ma w sobie coś z Alicji w Krainie Czarów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudna! Wiem, że się powtarzam, ale wręcz nie domyśliłabym się, że to ta sama lalka. Anka ma rację, tak powinna wyglądać od początku, a wtedy na pewno porwałabym ją do mojej kolekcji :). Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękna lalka ! Aż nie do wiary, że to była kiedyś tamta fashka... Oglądałam ją kilka razy i nigdy nie kupiłam, bo była jakaś taka zbyt nijaka...Ty ze swojej zrobiłaś cudo! ❤️ Nad kupnem takiej nie zastanawiałabym się ani przez moment!

      Usuń