niedziela, 30 czerwca 2024

Sakura blossom...

Po kwitnących wiśniach już nie pozostał nawet ślad, a ja postuję zdjęcia z końca kwietnia >.< Dobrze mi szło pisanie w miarę regularnie.. przez 4 miesiące :P Cóż postaram się to nadrobić :D

Lunaria, bo tak ma na imię moja Draculaura z 3-ciej generacji jest młodszą siostrą mojej Lotty. Obie to albinoskie wampirzyce, ale mają kompletnie różne charaktery - Lotta nieśmiała, wiecznie zatroskana i Lunaria - pewna siebie i momentami dość arogancka pannica ;) 

Co do wyglądu Lunarii to w jej przypadku chciałam aby wig eksponował jej piękne spiczaste uszka (o których Lotta może tylko pomarzyć ;)). Poza pięknymi uszami Lunaria może się poszczycić pięknym krągłym ciałkiem, które kiedy tylko pojawiło się na rynku (po dłuższym czasie nieobecności Monster high) od razu mnie kupiło i wiedziałam, że na pewno chce mieć ją w swojej kolekcji :) Jedyne co mnie nieco rozczarowało to twarz Draculaury, która w przeciwieństwie do G1 ma zaznaczone wyraźne miejsce występowania oczu. Niby nic ale kiedy robi się repaint to ogranicza to dość mocno pole manewru jeżeli chodzi o kształt oczu i ich umiejscowienie :/ Ideałem byłoby połączenie ciałka G3 i główki z G1 :D Nie jest powiedziane że kiedyś się nie skusze na taki hybrydowy zabieg w przypadku Draculaury :)








1 komentarz: